Internetové knihkupectví LIVRO.CZ
Na začátku celého projektu byla myšlenka. Myšlenka na nové internetové knihkupectví, které by na to šlo jinak a stalo by se českým Amazonem. Následovali 2 měsíce příprav, navrhování vhodného designu a všech funkcí systému pro správu internetového obchodu. Příprava a realizace trvala celkem 5 měsíců.
Grafický návh jsme již od začátku připravovali pro zobrazení na různých rozlišeních. Díky tomu nemá stránka pevnou šířku, ale roztahuje se po celé šířce monitoru. Na 24 palcové obrazovce tak uvidíte mnohem více obsahu, než na malém monitoru. Díky tomu je e-shop přehlednější a využije se celé šířky zobrazovací plochy. Součástí návrhu bylo také vytvoření mobilní verze, která automaticky rozpozná šířku dispeje - tím pádem je použitelná jak na telefonu, tak na tabletu.
Celý systém, který internetový obchod pohání, je postaven úplně od základů. Jedním z požadavků byla možnost vytváření nových expedičních skladů. Díky tomu může mít jedna kniha klidně 3 ceny a návštěvník si vybere, která mu v kombinaci s časem doručení nejvíce vyhovuje. Na e-shopu je k dispozici přes 270 000 knih, 140 000 světových autorů a 20 000 nakladatelů. To z něho dělá nějvětší komerční databázi knih. Díky tomu na něm návštěvník nalezne vše, co potřebuje a nemusí odcházet ke konkurenci.
Objednávkový proces je v internetovém obchodě jednoduchý a je složen ze 4 kroků. Byla implementována platba kartou přes platební bránu Global Payment a využili jsme služeb společnosti AGMO, díky které má klient přehled o platbách bankovním převodem do 5 minut od zaslání částky. Aby se vše urychlilo a eliminovala se zbytečná práce, je možné párovat objednávky se systémem České pošty a PPL a provádět zpětný import do systému.
Na LIVRO.CZ může každý prodat svou použitou knihu a vydělat si tak peníze. Abychom celý proces prodeje knihy urychlili, je použitá kniha automaticky klonována na Aukro přes WebApi. A díky zpětnému párování objednávek z Aukra do systému internetového obchodu postupuje klient při vyřizování objednávky stejně, jako kdyby byla provedena z jeho stránek.
Před samotným spuštěním byla provedena seo analýza. Tu zajišťovala špička v tomto oboru, společnost H1. Díky rozsáhlé a podrobné analýze se podařilo LIVRO.CZ optimalizovat a dosáhnout tak očekávaného výsledku.